مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 16:052019-11-11دانش

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به فرصت مطالعاتی خارج از کشور


رییس دانشگاه علمی کاربردی از انعقاد تفاهمنامه ای با برخی دانشگاه های آلمان به منظور ارائه آموزش های کوتاه مدت سه تا شش ماهه به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

- اعزام دانشجویان علمی کاربردی به فرصت مطالعاتی خارج از کشور رییس دانشگاه علمی کاربردی از انعقاد تفاهمنامه ای با برخی دانشگاه های آلمان به منظور ارائه آموزش های کوتاه مدت سه تا شش ماهه به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی استان تهران که امروز در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه این دانشگاه تنها دانشگاهی در کشور است که در حوزه مهارت های خاص دانشجو تربیت می کند، گفت: در کشور هیچ دانشگاهی دوره های مهارتی خاص به شکلی که در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد، ارائه نمی دهد بنابراین این یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه محسوب می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های تئوری در محیط واقعی کار یکی دیگر از ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی محسوب می شود به طوری که دانشجویان در طول دو سال کاردانی و دو سال کارشناسی در محیط کار آموزش های عملی را می بینند و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان یک کارفرمای واقعی وارد بازار کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به فرصت مطالعاتی خارج از کشور

اعزام دانشجویان علمی کاربردی به فرصت مطالعاتی خارج از کشور