مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:522019-11-11حوادث

«آذرماه» آغاز عملیات انتقال آب از ماملو به پیشوا


رییس آب وفاضلاب شهرستان پیشوا گفت: 27 آبان پیمانکار مشخص خواهد شد و از اواسط آذر ماه عملیات انتقال آب از سدماملو به پیشوا آغاز می شود، - آذرماه آغاز عملیات انتقال آب از ماملو به پیشوا رییس آب وفاضلاب شهرستان پیشوا گفت: 27 آبان پیمانکار مشخص خواهد شد و از اواسط آذر ماه عملیات انتقال آب از سدماملو به پیشوا آغاز می شود، محمدرضا رمضان زاده رییس آب و فاضلاب شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز 27 آبان ماه روز بازگشایی مناقصه و پیمانکار برای شروع عملیات خط انتقال آب از ماملو به پیشوا خواهد بود.

  وی افزود: در اواخر آبان ماه پیمانکار مشخص می شود و تا تکمیل کارهای اداری و بعد از فرصت 10 تا 15 روزه پیمانکار تجهیزات را آماده و از اواسط آذرماه کار خود را شروع می کند.

رمضان زاده با اشاره به خطوط لوله گذاری انتقال آب عنوان کرد: لوله گذاری خطوط انتقال آب از سد ماملو به پیشوا 9 کیلومتر است که عملیات لوله گذاری تا سعیدآباد و جمال آباد تا اردیبهشت سال آینده به پایان می رسد.

وی در خصوص حفر چاه برای حل مشکل کمبود آب در پیشوا بیان کرد: با حفر دوچاه حدود 15 درصد به آب شرب پیشوا اضافه می شود که معادل 40 لیتر در ثانیه است حداکثر توان ما تولید آب در تابستان به 290 لیتر در ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آذرماه» آغاز عملیات انتقال آب از ماملو به پیشوا

«آذرماه» آغاز عملیات انتقال آب از ماملو به پیشوا