مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:412019-11-11پزشكي

وزیر بهداشت: کاهش 20 درصدی هزینه های بیمه سلامت در سال جاری


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جاذبه های شاد در مسائل اعتقادی ما وجود دارد که باید پررنگ تر شود تا جامعه شادی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سعید نمکی در حاشیه بازدید از بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) این شهر اظهار داشت: تقریبا بالای 95 درصد طرح بسیج ملی کنترل فشارخون اجرا شده در این منطقه که قابل تقدیر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در طول این چند سال گذشته زیرساخت های زیادی برای درمان در نظام سلامت مهیا شده، باید ذهن مدیران به سمت پیشگیری برود تقدم پیشگیری بر درمان و تقدم درمان سرپایی بر بستری است.

نمکی با اشاره به موضوعات بهداشت و پیشگیری افزود: در کشور امید به زندگی بالا رفته اما کیفیت زندگی مطلوب نیست باید به سمت ورزش منظم، حفظ بهداشت و روان مردم برویم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت ها نباید موازی کاری و جزیره ای کار کنند که نتیجه ای نخواهد داشت، با آموزش می توان خیلی از مسائل مردم را برطرف کرد، معاونت های آموزش، پژوهش، درمان و پشتیبانی برنامه مدون توسعه پنج ساله تدوین کنند تا زیرساخت ها برای این مدت فراهم شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: استان کرمان پراکندگی جمعیت 10 تا 15 در یک کیلومتر مربع دارد مردم باید حداقل دسترسی ها را داشته باشند و برنامه های توسعه بر مبنای پراکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: کاهش 20 درصدی هزینه های بیمه سلامت در سال جاری

وزیر بهداشت: کاهش 20 درصدی هزینه های بیمه سلامت در سال جاری