مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:392019-11-11پزشكي

رزمایش پدافند زیستی با محوریت مقابله با بیماری تب کریمه کنگو در اسلامشهر برگزار شد


رزمایش پدافندزیستی بامحوریت مقابله با بیماری تب کریمه کنگو در شهرستان اسلامشهر، باحضور نمایندگان دستگاه های مرتبط به اجرا در آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رزمایش پدافند زیستی با محوریت مقابله با بیماری های مشترک میان انسان و دام به ویژه بیماری تب کریمه کنگو از سوی اداره کل دامپزشکی استان تهران ،در شهرستان اسلامشهر با حضور کارشناسان دستگاه های ذیربط برگزار شد.

در این رزمایش که بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده و در راستای مقابله با بیماری های مشترک انسان و دام و با حضور و مشارکت کارشناسان اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان ،محیط زیست، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی به اجرا در آمد، در بخش نخست با اعلام آلودگی در یکی از دامداری های منطقه، کارشناسان دامپزشکی با استفاده از تجهیزات و ادوات مجهز، اقدام به سم پاشی محل و دام های موجود کرده و از بروز ویروس بیماری جلوگیری کردند.

در بخش دوم این رزمایش که در یک دامپروری و پرورش گوسفند به اجرا درآمد ،در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک به تب کریمه کنگو، در یکی از مراکز درمانی شهرستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر بنا بر گزارش واصله وارد عمل شده و ضمن بررسی همه جانبه و انجام آزمایشات لازم واعلام به اداره دامپزشکی و پیگیری و نظارت بر تدوین اصولی درچهارچوب ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پدافند زیستی با محوریت مقابله با بیماری تب کریمه کنگو در اسلامشهر برگزار شد

رزمایش پدافند زیستی با محوریت مقابله با بیماری تب کریمه کنگو در اسلامشهر برگزار شد