مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:232019-11-11سياسي

در کافه پارک فناوری های همگرا به صورت مسأله با نگاه استارتاپی پاسخ داده شود


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این که می کوشیم در رویداد کافه پارک فناوری های همگرا به صورت مسأله با نگاه استارتاپی پاسخ داده شود، - گفت: امید می رود در این رویداد نقطه نظرات به سمت مشخص شدن صورت مسأله سوق پیدا کند، چون تاکنون مسأله و پاسخ آن صحت سنجی و به کسب و کار ختم نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس زارعی هنزکی در افتتاحیه کافه پارک فناوری های همگرا (NBIC) در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران استفاده از فناوری را برای حل مسائل دانست و گفت: در این رویداد فضا و ایده مشخص است تا صاحب نظران برای حل مسائل تبادل نظر داشته باشند.

وی این اتفاق را یک رویداد دانست که در یک فرآیند کار می شود، افزود: مسیر ایده تا کسب و کار در پلتفرم و شبکه فناوری دانشگاه تهران است.

البته تاکنون پارک برنامه های متعددی درباره تبدیل ایده به کسب و کار داشته است؛ انجام این کار به صورت دستوری امکان پذیر نیست و دستورالعمل ها تنها برای مشخص کردن موقعیت افراد در مسیر است.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه نانو و بایو از سال 2003 در دنیا مطرح شد، خاطرنشان کرد: در سال 2020 در اروپا و آمریکا انقلاب صنعتی چهارم با اولویت سلامت روح و روان مطرح است و دنیای کنونی دنیای انسان و ربات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کافه پارک فناوری های همگرا به صورت مسأله با نگاه استارتاپی پاسخ داده شود

در کافه پارک فناوری های همگرا به صورت مسأله با نگاه استارتاپی پاسخ داده شود