مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-11ورزشي

موافق تیم داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر نبودم/حل گره ترافیکی شهر


شهردار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع گره ترافیکی بوشهر خبر داد و گفت: 15 درصد اعتبارات شهرداری به تیم فوتبال شاهین اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید نورالدین امیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اعتبار مصوب این شهرداری را 230 میلیارد تومان است که از این اعتبار 30 میلیارد تومان به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه اسپانسرهای زیادی برای کمک به شهرداری اعلام موجودیت کردند که تنها اهداف خود دنبال می کردند تصریح کرد: یک اسپانسر برای مدیریت تیم شاهین شهرداری بوشهر در عوض پرداخت 7 میلیارد تومان به تیم شاهین خواستار انتخاب 13 بازیکن، مربی و مدیرعامل باشگاه و خواستار انتخاب هیئت مدیره شد.

موافق تیم داری شهرداری در لیگ برتر نبودم امیری با اشاره به اینکه 50 درصد وقتم برای رفع مشکلات تیم شاهین شهرداری بوشهر قرارگرفته شده است بیان کرد: موافق تیم داری شهرداری در لیگ برتر نبودم.

وی تصریح کرد: پروژه های عمران شهری در شهرهای مختلف متفاوت است باید متناسب با شهرها طراحی و عملیاتی شود.

شهردار بوشهر بیان کرد: در نصب تندیس ها در معابر و محلات و مناطق شهری بوشهر باید تندیس هایی موردتوجه قرار بگیرد که بافرهنگ و جنس همان محله و منطقه باشد که در این زمینه امسال بر اساس فرهنگ بومی محلات و مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق تیم داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر نبودم/حل گره ترافیکی شهر

موافق تیم داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر نبودم/حل گره ترافیکی شهر