مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:042019-11-11ورزشي

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی


عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از نارضایتی ورزشکاران انفرادی این شهر خبر داد و گفت: ‏شهر ازندریان با جمعیتی بیش از 45 هزار نفر از نبود سالن کشتی، - ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از نارضایتی ورزشکاران انفرادی این شهر خبر داد و گفت: ‏شهر ازندریان با جمعیتی بیش از 45 هزار نفر از نبود سالن کشتی، شطرنج، پینگ پونگ، کونگ ‏فو، ژیمناستیک رنج می برند.

‏ احسان غفاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر از سالن ورزشی موجود برای همه نوع ورزش های انفرادی و همگانی استفاده می شود که پاسخگوی نیازهای اهالی ورزش نیست، تأکید کرد: این امر یک کار غیراصولی بوده و در آینده ممکن است موجب صدمات جبران ناپذیر مالی و جانی به ورزشکاران در رشته های مختلف شود.

وی افزود: جوانان ازندریانی نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند تا بتوانند مانند ورزشکارانی چون محمدمهدی احمدی ازندریانی را به تیم ملی بفرستند و استعدادهای ناب خود را در عرصه ورزش به منصه ظهور برسانند.

غفاری یادآور شد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته زمین چمن مصنوعی ازندریان به مدت بیش از 10 سال است که بلاتکلیف مانده هر چند اقدامات خوبی انجام گرفته اما تلاش ما بر این است که با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان ملایر برای سال 99


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی