مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:142019-11-10سياسي

دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر


دبیرکل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با خانواده شهید کامبیز سنچولی از شهدای مبارزه با مواد مخدر در استان دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با خانواده شهید کامبیز سنچولی از شهدای مبارزه با مواد مخدر در استان دیدار و گفتگو کرد.

سردار مومنی در جریان سفر به سیستان و بلوچستان عصر امروز با حضور در منزل شهید سنچولی با آن دیدار کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایثار ازخودگذشتگی آنان است، وی افزود جمهوری اسلامی به برکت رشادت ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران از امنیت قابل قبولی برخوردار است و از این بابت تا ابد مدیون شهدا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور با بیان اینکه منت شهدا بر ماست و باید رفع مشکلات خانواده های شهدا را حل کنیم گفت: خانواده شهدا در جامعه جایگاه بالایی بین مردم دارد.

سردار مومنی ادامه داد مقام معظم رهبری نیز اهتمام ویژه ای به شهدا و خانواده شهدا دارند.

گفتنی است شهید کامبیز سنچولی در 14 دیماه سال 96 در درگیری با اشرار در منطقه خاش به شهادت نائل آمد از وی سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر

دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر