مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-10فرهنگي

جشنواره منطقه ای ترویج کارآفرینی در شیراز


نخستین جشنواره منطقه ای کارآفرینی و مهارت قاصدک در روز های هفتم تا نهم اسفندماه امسال در شیراز برگزار می شود - ،مرکز فارس،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: نخستین جشنواره منطقه ای کارآفرینی و مهارت قاصدک در روز های هفتم تا نهم اسفندماه امسال در شیراز برگزار می شود اقدامی برای ترویج و گسترش مفاهیم کارآفرینی در بستر هنر و اندیشه خلاقانه و تحقق شعار رونق تولید است.

کیوان نیازی افزود: این جشنواره در بخش های مختلف همچون فیلم، گزارش خبری، عکس و داستان کوتاه و با حضور شرکت کنندگانی از استان های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی ادامه داد: میزبانی شهر شیراز در این رویداد مهم فرهنگی و هنری بیانگر اهمیت و برجستگی این کلانشهر در زمینه کار و تلاش و مهارت آموزی است.

او اظهار داشت: این جشنواره که با هدف ترویج مفاهیم کارآفرینی و برجسته سازی الگو های موفق در حوزه کسب و کار برگزار می شود می تواند زمینه ساز شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور باشد.

جوان میدان دار عرصه کارآفرینی و تولید، کارآفرینی و خانواده پویا، قاچاق کالا و تولید داخلی، اقتصاد دانش بنیان، رسانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، کسب و کار های نوین، نقش اقتصاد مقاومتی در وحدت و انسجام اسلامی، ارتباط دانشگاه کارآفرین با بخش های تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای ترویج کارآفرینی در شیراز

جشنواره منطقه ای ترویج کارآفرینی در شیراز