مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:572019-11-10اقتصادي

نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری


43 طرح با پیشرفت بیشتر از 70 درصد در گیلان برای امسال هدف گذاری شده است که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

- ارسلان زارع امروز در نشست کارگروه اقتصاد ، اشتغال و سرمایه گذاری استان در رشت گفت : تلاش مجدانه برای اتمام هر چه سریعتر این طرح ها موجب می شود تا 3 هزار فرصت شغلی جدید در گیلان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 200 طرح اقتصادی اشتغالزا با پیشرفت بیشتر 70 درصد در گیلان در دست اجرا است اضافه کرد : تلاش دولت تکمیل همه این طرح ها تا پایان سال آینده است اما افتتاح 43 طرح برای امسال در دستور کار قرار دارد.

استاندار گیلان با اشاره به هدف گذاری برنامه ششم توسعه برای کاهش نرخ بیکاری در کشور تا 8 درصد تصریح کرد : طبق آخرین آمارها که مربوط به تابستان امسال است، نرخ بیکاری در گیلان 9 و شش دهم درصد است که فاصله یک و 6 دهم درصدی تحقق اهداف برنامه ششم توسعه را در اشتغالزایی در استان قابل حصول می کند.

ارسلان زارع با بیان اینکه بخش زیادی از جوانان جویای کار گیلان فارغ التحصیلان دانشگاهی به ویژه زنان جویای کار هستند افزود : عزم دولت برای ایجاد اشتغال جوانان راسخ تر است.

وی در ادامه بر ضرورت گره گشایی اداری و تسهیل در روند صدور مجوزهای لازم برای طرح های اقتصادی، اشتغالزا و گردشگری در گیلان تاکید کرد و گفت : برای برون رفت از پیچ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری

نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری