مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 05:212019-11-10سياسي

سؤال از وزیر ارتباطات؛


نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی طی سؤالی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار روشن شدن نقش خانم ثنا اسدیان در انعقاد قراردادهای کلان بیمه ای با شرکت رایتل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل سؤال سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک و البرز از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است؛ شرح سؤال: با توجه به انعقاد قراردادهای کلان بیمه ای توسط خانم ثنا اسدیان نمایندگی کد 2323 بیمه ما (وابسته به بانک ملت) با شرکت رایتل و شرکت های حوزه ارتباطات و آی تی پاسخ به سؤالات زیر به طور کامل و شفاف در اسرع وقت، لازم و ضروری است.

1 ــ آیا خانم ثنا اسدیان با جنابعالی ارتباط فامیلی دارد؟ در صورت پاسخ مثبت، نسبت دقیق ایشان با خود را اعلام کنید.

2 ــ با توجه به فعالیت کوتاه مدت این نمایندگی، چگونه این خانم توانسته است انحصار کلیه خدمات بیمه ای شرکت بزرگ و مهمی همچون رایتل را به دست آورد؟ 3 ــ شرح دقیق چگونگی روند واگذاری بیمه نامه ها به این نمایندگی تازه کار چیست؟ آیا در این خصوص مناقصه ای برگزار شده است؟ 4 ــ دریافت کارمزدهای از چند صد میلیون ریالی تا بیش از یک میلیارد ریالی این نمایندگی در ماه از همان بدو تأسیس در حالی که نمایندگی های قدیمی صنعت بیمه درگیر دریافت کارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال از وزیر ارتباطات؛

سؤال از وزیر ارتباطات؛