مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 04:312019-11-10دانش

کتابخانه دانشگاه خوارزمی به زیست بوم پژوهشی تبدیل می شود


جمشید شنبه زاده، معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ضرورت توسعه زیرساخت های فیزیکی در حوزه پژوهش در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی گفت: بنا داریم 7000 مترمربع فضای کتابخانه در کرج را به صورت زیست بوم کتابخانه درآوریم تا علاوه بر دانشجویان و اعضای هیئت علمی، شهروندان کرجی نیز بتوانند از آن بهره مند شوند.

جمشید شنبه زاده، معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ضرورت توسعه زیرساخت های فیزیکی در حوزه پژوهش در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ما به زیرساخت هایی در دانشگاه نیاز داریم که زمینه ساز ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با جامعه باشند.

شنبه زاده بیان کرد: در این زمینه به طرحی رسیده ایم که در آن زیرساخت ها به گونه ای تدوین شده اند که به صورت عملیاتی بتوان به ارتباط دانشگاه را با صنعت و جامعه بیشتر کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی توضیح داد: در این زمینه چهار پروژه تعریف کرده ایم که این پروژه ها در حال انجام هستند و یا به زودی انجام خواهند شد؛ یکی از این پروژه ها بهسازی زیرساخت ها در مراکز رشد دانشگاه به ویژه در مراکز تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دانشگاه خوارزمی به زیست بوم پژوهشی تبدیل می شود

کتابخانه دانشگاه خوارزمی به زیست بوم پژوهشی تبدیل می شود