مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 17:032019-11-09ورزشي

نتایج بخش مقدماتی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد


نتایج بخش مقدماتی مرحله منطقه ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران که با حضور 9 استان به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان شمالی در بجنورد در حال برگزاری است، - ایسنا/خراسان شمالی نتایج بخش مقدماتی مرحله منطقه ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران که با حضور 9 استان به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان شمالی در بجنورد در حال برگزاری است، اعلام شد.

در این رقابت ها که در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد برگزار شد، دو تیم منطق آوران خراسان شمالی با موضع موافق و در سنگر آزادی خراسان رضوی با موضع مخالف در خصوص گزاره نباید درهای کشور به روی کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی باز شود به رقابت پرداختند که تیم در سنگر آزادی به مرحله بعدی راه یافت.

دو تیم امیرسامان سمنان با موضع مخالف و دانشگاه مازندران با موضع مخالف نیز با گزاره اصلی ترین دلیل فراگیر نشدن پیام رسان های داخلی ضعف تکنولوژیک آنهاست رقابت کردند که تیم دانشگاه مازندران صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پولی شدن فرآیند آموزش عالی، خلاف عدالت اجتماعی است گزاره مورد بحث دو تیم حکمت قم با موضع موافق و تیم ماروس خراسان جنوبی با موضع مخالف بود که تیم ماروس به مرحله بعدی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بخش مقدماتی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد

نتایج بخش مقدماتی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اعلام شد