مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:522019-11-09اقتصادي

یزد برای تدبیل به شهر دوستدار معلول مناسب است


رییس بخش معماری و طراحی محیط، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: یزد به دلیل برخورداری از بستر کالبدی مناسب ظرفیت تبدیل شدن به شهر دوستدار معلول در کشور را دارد.

- ایسنا/یزد رییس بخش معماری و طراحی محیط، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: یزد به دلیل برخورداری از بستر کالبدی مناسب ظرفیت تبدیل شدن به شهر دوستدار معلول در کشور را دارد.

شعله نوذری در جریان بازدید از بافت تاریخی یزد در جمع خبرنگاران شهر میراث جهانی، با بیان این که توجه به حقوق افراد دارای معلولیت احترام به حقوق شهروندی است، اظهار کرد: مناسب سازی فضای عمومی مستلزم احساس مسئولیت تمامی اقشار جامعه است.

وی تدوین قوانین، ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: به روز رسانی و اجرای پروژه های پژوهشی به منظور آسیب شناسی و آگاهی از وضعیت دسترس پذیری و همچنین شرایط اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف کشور یکی از ویژگی های ضوابط تدوین شده در این حوزه است.

رییس معماری و طراحی محیط مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان این که اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین در استان یزد رویدادی مهم و الگویی مناسب برای دیگر استان های کشور است، گفت: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد برای تدبیل به شهر دوستدار معلول مناسب است

یزد برای تدبیل به شهر دوستدار معلول مناسب است