مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-08سياسي

تاکید مرجعیت دینی عراق بر ضرورت پایان دادن به دوران فساد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه تلویزیونی الاتجاه سخنان شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت الله سیستانی مرجع دینی عراقی را در خطبه های نماز جمعه کربلای معلی پخش کرد.

الاتجاه به نقل از سخنان مرجعیت عالی دینی عراق گزارش داد: مرجعیت دینی تاکید کرد بیشتر شرکت کنندگان در اعتراضات از تعرض به نیروهای امنیتی و اموال عمومی خودداری می کنند.

مرجعیت دینی افزود: بار دیگر بر ضرورت بازخواست از عاملان کشتار تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی و کسانی که به خشونت افراطی متوسل شدند تاکید کرد.

مرجعیت عالی دینی ضمن تاکید بر این که هر کس حق دارد درباره شرکت کردن یا نکردن در انتخابات تصمیم گیری کند افزود: شایسته نیست که موضوع شرکت کردن یا نکردن در انتخابات به موضوعی برای تبادل اتهام تبدیل شود.

مرجعیت عالی دینی تاکید کرد با توجه به خطراتی که کشور را در بر گرفته است تعلل و به تعویق انداختن رسیدگی به خواسته های تظاهرکنندگان جایز نیست.

ایشان با تاکید بر این که هیچگونه مجوزی برای اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو وجود ندارد، تاکید کرد باید نقشه راهی برای پایان دادن به دوره طولانی فساد و سهمیه بندی تهیه شود.

مرجعیت دینی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ ماهیت مسالمت آمیز تظاهرات و اعتراضات، این مهم را وظیفه نیروهای امنیتی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مرجعیت دینی عراق بر ضرورت پایان دادن به دوران فساد

تاکید مرجعیت دینی عراق بر ضرورت پایان دادن به دوران فساد