مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:272019-11-07سياسي

جوان انگلیسی با ارتباط مجازی با حرم رضوی به دین اسلام تشرف یافت


همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) جوان انگلیسی از طریق فضای مجازی و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

- همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) جوان انگلیسی از طریق فضای مجازی و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی ظهر امروز و در جلسه ای با حضور کارشناسان مذهبی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، علی موور جوان مسیحی ساکن لندن از طریق وب با حرم مطهر رضوی ارتباط برقرار کرد و پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی در رابطه با انگیزه این انتخاب گفت: از طریق دوستان مسلمانم در دانشگاه با اسلام آشنا شدم و علاقه فراوانی داشتم تا بیشتر در رابطه با این دین تحقیق کنم.

این جوان تازه مسلمان افزود: پس از مطالعه مذاهب مختلف، اسلام را دینی کامل نسبت به تمام ادیان از جمله مسیحیت یافتم، زیرا به تمام سوالات ذهنی ام پاسخ آرام کننده ای می داد و همین من را قانع کرد.

موور گفت: تا کنون توفیق سفر به ایران را نداشته ام و آرزو دارم روزی به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شوم و امروز این مکان را برای این اتفاق انتخاب کردم، چون جایگاه ویژه ای نزد مسلمانان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان انگلیسی با ارتباط مجازی با حرم رضوی به دین اسلام تشرف یافت

جوان انگلیسی با ارتباط مجازی با حرم رضوی به دین اسلام تشرف یافت