مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 11:582019-11-07فناوري

باختن به گوگل بزرگترین اشتباه من بود


بیل گیتس (Bill Gates)، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت مایکروسافت اخیرا طی کنفرانسی اظهار کرده است اگر در سال های گذشته درگیر پرونده ضدانحصار مایکروسافت نبود، - "بیل گیتس" (Bill Gates)، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت مایکروسافت اخیرا طی کنفرانسی اظهار کرده است اگر در سال های گذشته درگیر پرونده ضدانحصار مایکروسافت نبود، اکنون افراد از "ویندوز موبایل" (Windows Mobile) استفاده می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی.

ان.

بی.

سی، بیل گیتس بنیانگذار و عضو هیئت مدیره مایکروسافت روز چهارشنبه گفت: اگر پرونده های ضد انحصار وزارت دادگستری ایالات متحده علیه مایکروسافت وجود نداشت، اکنون ویندوز می توانست سیستم عامل اصلی تلفن همراه در جهان باشد.

بیل گیتس روز گذشته در کنفرانس DealBook نیویورک تایمز در نیویورک اظهار کرد: بدون شک طرح دعوی ضد انحصاری برای مایکروسافت بد بود و اگر این اتفاق رخ نمی داد، ما که بر روی ایجاد سیستم عامل تلفن همراه متمرکز شده بودیم، موفق می شدیم و اکنون افراد سراسر جهان می توانستند از ویندوز موبایل به جای اندروید استفاده کنند.

در ایالات متحده، قانون ضد انحصاری مجموعه ای از قوانین دولت فدرال و ایالتی است که به طور کلی برای ترویج رقابت به نفع مصرف کنندگان، عملکرد و سازماندهی شرکت های تجاری را تنظیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باختن به گوگل بزرگترین اشتباه من بود

باختن به گوگل بزرگترین اشتباه من بود