مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 22:002019-11-05ورزشي

جشن بزرگ یاوران حضرت خدیجه در قم برگزار می شود


مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) با حضور هنرمندان مطرح کشور در منطقه پردیسان قم برگزار می شود.

- قم - مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) با حضور هنرمندان مطرح کشور در منطقه پردیسان قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، در نشست خبری که عصر سه شنبه در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد، از برگزاری ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه در قم خبر داد و اظهار کرد: این برنامه روز جمعه 17 آبان ماه در یکی از سالن های ورزشی واقع در پردیسان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور هنرمندان و افراد شاخص در اجتماع یاوران حضرت خدیجه (س) گفت: حامد شاکرنژاد قاری بین المللی با حضور در این مراسم به قرائت قرآن می پردازد و سید علی ضیاء نیز به عنوان مجری حضور دارد.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) با اشاره به تقارن این مراسم با سالروز ازدواج حضرت خدیجه(س) و نبی مکرم اسلام(ص) است، گفت: صابرخراسانی در این مراسم به شعر خوانی در راستای این رخداد مبارک پرداخته و حسن شالبافان نیز به مداحی می پردازد.

وی سخنرانان این مراسم را دو نفر از وعاظ شاخص کشور عنوان کرد و گفت: حجت الاسلام ناصر رفیعی و حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ یاوران حضرت خدیجه در قم برگزار می شود

جشن بزرگ یاوران حضرت خدیجه در قم برگزار می شود