مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-05بين الملل

دروغ های بی پایان آمریکا درباره سوریه


وقت آن رسیده که بعد از سه سال خود را از جنگ هایی که بسیاری از آن ها قبیله ای است کنار بکشیم ( سوریه را ترک کنیم) - ‎، ساعاتی قبل از حملات ارتش ترکیه به شمال سوریه، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنانی از خروج نیروهای آمریکایی حاضر در سوریه گفت.

ترامپ در توییتر نوشت: چند سال پیش که آمریکا وارد این منطقه ( شمال سوریه) شد قرار بود 30 روز در سوریه بماند، اما ما ماندیم و بیشتر و بیشتر در نبردی فرو رفتیم که پایانی بر آن متصور نبود.

رییس جمهور آمریکا گفت: وقت آن رسیده که این کشور بعد از سه سال خود را از جنگ هایی که بسیاری از آن ها قبیله ای است کنار بکشد و نظامیانش را به کشور برگرداند.

ترامپ نوشت: اکنون ترکیه، اروپا، سوریه، ایران، عراق، روسیه و کرد ها باید فکری به حال این وضع بکنند: ما هفت هزار مایل دورتریم و هر وقت داعش به ما نزدیک شد آن را نابود می کنیم.

این سخنان در حالی گفته شد که در بحبوحه بحران سوریه و حضور داعش در این کشور ، نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه ترویستی داعش و آموزش نیروهای کرد سوریه وارد شمال این کشور شدند.

همزمان با سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از سوریه بسیاری از کارشناسان و نظریه پردازان سیاسی این سخنان را نوعی بلوف سیاسی دانستند و معتقدند آمریکایی ها همچنان در سوریه حضور خواهند داشت و سخنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ های بی پایان آمریکا درباره سوریه

دروغ های بی پایان آمریکا درباره سوریه