مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-05اقتصادي

تصویب 403 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در گیلان


استاندار در نشست ستاد مرکز خدمات سرمایه گذاری گیلان اعلام کرد : در 6 ماهه نخست امسال 3 طرح با 403 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در گیلان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ ارسلان زارع در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری گیلان با اشاره به اینکه شرایط سخت و دشوار اقتصادی کشورمان، مردم، سرمایه گذاری و اشتغال را تحت تأثیر قرار داده است افزود : سرمایه گذاری به عنوان یک مولفه مهم اقتصادی در رونق تولید ، اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری اثر گذار است.

وی به نقش اثرگذار سرمایه گذاری بخش خصوصی در اسناد بالادستی به ویژه قانون برنامه ششم توسعه اشاره و خاطرنشان کرد : سهم 25 و 3 دهم درصدی سرمایه گذاری خارجی در تأمین منابع مالی رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه تا سال 1400موید این امر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه استان گیلان در بخش سرمایه گذاری جزء استان های پیشرو و خوب کشور است گفت : ورود سرمایه گذاران به گیلان فارغ از تمهیدات موثر دولت نشانگر تلاش بسیاری از گیلانیان و فعالان اقتصادی چه در داخل و خارج است که دل در گرو توسعه کشور و استان خود دارند.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه آمارها نمایانگر استمرار فعالیت های سرمایه گذاری در گیلان است، گفت : اگرچه در ششش ماهه نخست سال 98، سه طرح با 403 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در گیلان مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 403 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در گیلان

تصویب 403 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در گیلان