مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:482019-11-04سياسي

13 آبان بیانگر بصیرت سه نسل انقلابی در کشور است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: 13 آبان ماه نماد بصیرت انقلابی سه نسل کارآمد و آینده ساز کشور و حضور بانشاط مردم در  تجمع این روز پاسخ کوبنده به بدخواهان نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم 13 آبان امسال هم با حضور دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و تجمع در خیابان شهدای قزوین برگزار شد تا نسل آینده ساز کشور هم با مشارکت در فعالیتهای سیاسی بصیرت خود را در همراهی با آرمانهای انقلاب نشان دهد.

روز 13 آبان معمولا با برنامه های متنوعی همراه است تا شادی و نشاط دانش آموزان برای حضور در این تجمع و راهپیمایی مضاعف باشد که امسال هرچند برنامه های کمتری در قزوین تدارک دیده شده بود اما برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع چای با طعم مرگ بر آمریکا و اجرای سرود انقلابی از ابتکاراتی بود که به سخره گرفتن اقتدار پوشالی آمریکا را تداعی می کرد.

نقاشی صورت نویسی با شعارهای انقلابی واستکبار ستیزی از دیگر برنامه های شادی بود که نظر دانش آموزان را به خود جلب کرده بود و هر دانش آموز شعاری را انتخاب می کرد تا با رنگ روی صورتش نقش بندد.

برپایی ایستگاه سنجش فشار خون هم فرصتی مغتنم بود که سلامت جسمی خود را آزمایش کنید و با هیجان بیشتری فریاد مرگ بر آمریکا سرداده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان بیانگر بصیرت سه نسل انقلابی در کشور است

13 آبان بیانگر بصیرت سه نسل انقلابی در کشور است