مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:142019-11-04سياسي

تحریم را با نگاه به داخل از بین ببریم/ بدعهدی آمریکا گفتمان کشورهای دنیا شده است


ما باید اصل تحریم را به وسیله اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل از بین ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، منوچهر متکی امروز در جمع راهپیمایان 13 ابان در کرمان اظهار داشت: خداوند را به خاطر امروز و این رود خروشان مردم متدین انقلابی همراه با دریای ملت ایران در چهلمین سالگرد مبارزه با استکبار شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ما همراه با دانشجویان به امامشان قهرمانانه لبیک گفتند و در 13 آبان منبع و خوی پوشالی این قدرت جهانی به زیر کشیده شد، عنوان کرد: حوادثی است که هر کدامش منشأ حرکتی عظیم و پیامی پویا برای همیشه است.

وزیر اسبق امور خارجه تصریح کرد: مگر می شود آمریکا در 22 بهمن آب توبه بر سر خویش ریخته باشد و دیگر خطایی نکند آنها از سپیده دم انقلاب یک لحظه از توطئه دست بر نداشتند و غافل نبودند، 13 ابان پاسخی بود به اقدامات آمریکا در این مدت کوتاه از پیروزی انقلاب تا 13 آبان سال 58 که انجام دادند.

وی با بیان اینکه ماهیت آمریکا ماهیت استکباری است و موجودیت آمریکا با از بین بردن حقوق اولیه شهروندان و نابودی آنها و یک نطفه شیطانی شکل گرفت، افزود: فهرست بلندی از جنایات آمریکا در رابطه با دیگر ملت ها، استفاده از سلاح های کشتار جمعی و سلاح های میکروبی، تحمیل دلار در تجارت جهانی، تدوین کنوانسیون ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم را با نگاه به داخل از بین ببریم/ بدعهدی آمریکا گفتمان کشورهای دنیا شده است

تحریم را با نگاه به داخل از بین ببریم/ بدعهدی آمریکا گفتمان کشورهای دنیا شده است