مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-04بين الملل

آغوش روسیه برای هواوی بازتر می شود


به نظر می رسد که روسیه قصد دارد به منظور مقابله با سیاست های دولت آمریکا، از حضور و فعالیت مخابراتی شرکت چینی هواوی استقبال بسیار بیشتری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر اتهامات مختلفی همچون جاسوسی و شنود مکالمات شهروندان و مقامات آمریکایی و همچنین همکاری و تحویل اطلاعات به دولت چین، فعالیت شرکت چینی هواوی را در این کشور ممنوع اعلام کرد و از تمامی کشورهای هم پیمانش همچون کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی خواست که موجب منع فعالیت این اپراتور مخابراتی و غول تکنولوژی چینی شوند، روسیه از طرفی دیگر راه را برای هواوی باز کرد تا به توسعه زیرساخت های لازم برای شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در این کشور پهناور بپردازد.

پیشتر نیز اخبار و گزارش های متعددی مبنی بر استقبال روسیه از حضور و فعالیت های مخابراتی شرکت چینی هواوی و دهان کجی به دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا منتشر شده بود.

حالا بر اساس گزارش مجله فوربس، ولادیمیر پوتین، ریاست جمهوری روسیه در جریان برگزاری فروم بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در ملاقات با شی جی پینگ، رییس جمهور چین، که در ژوئن 2019 میلادی برگزار شد، آمریکا را به تلاش های عامدانه و خصمانه برای بیرون انداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش روسیه برای هواوی بازتر می شود

آغوش روسیه برای هواوی بازتر می شود