مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:512019-11-04ورزشي

آغاز راهپیمایی 13 آبان در کرمان


راهپیمایی یوم الله 13 آبان از دقایقی پیش از چهارراه توحید شهر کرمان و در سایر شهرستان های استان کرمان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

- ایسنا/کرمان راهپیمایی یوم الله 13 آبان از دقایقی پیش از چهارراه توحید شهر کرمان و در سایر شهرستان های استان کرمان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان امسال با شعار استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش در دهها شهرستان استان کرمان آغاز شد.

راهپیمایی این روز در شهر کرمان از ساعت 9 صبح از چهارراه توحید آغاز شد که این راهپیمایی به سمت میدان شورا ادامه دارد و سخنران مراسم روز 13 آبان کرمان منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشور است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان کرمان را به شرح زیر اعلام کرده است: کرمان: از چهارراه توحید(ارگ سابق) تا میدان شورا، ساعت 9 صبح رفسنجان: از میدان شهداء تا مسجد جامع ، ساعت 9:30 صبح سیرجان: از چهارراه موحدی تا حسینه حضرت امام خمینی(ره)، ساعت 9:30 صبح کهنوج: از میدان 22 بهمن تا چهارراه مسجد جامع، ساعت 9 صبح جیرفت: از میدان شاهد تا چهارراه فرمانداری، ساعت 8:30 صبح زرند: از چهارراه برق تا حسینیه ثارالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی 13 آبان در کرمان

آغاز راهپیمایی 13 آبان در کرمان