مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:532019-11-03اجتماعي

امامزاده اسماعیل(ع) اردستان به عنوان قطب فرهنگی معرفی خواهد شد


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) اردستان در آینده به عنوان یک مرکز و قطب فرهنگی معرفی خواهد شد.

- اردستان- رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) اردستان در آینده به عنوان یک مرکز و قطب فرهنگی معرفی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مبشری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزاده اسماعیل(ع) اردستان اظهار داشت: ساخت و سازجدید این بنای مقدس از سال 1380 آغاز و نقشه آن به عنوان قطب فرهنگی شهرستان به دلیل مرکز شهر بودن توسط مهندسین اداره کل اوقاف طراحی شده است.

وی افزود: از شروع ساخت و ساز جدید این بنای مقدس بالغ بر 38 میلیارد ریال هزینه شده که این هزینه ها توسط اهالی محله محال اردستان و مجاورین اطراف این آستان مقدس پرداخت شده که این هزینه ها شامل فنداسیون، سقف، نمای بیرون ساختمان، گنبد، کاشی کاریهای رواق و پشت بام و سنگهای تزیینی که متبرک به آیات نورانی قرآن بوده است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) اردستان در آینده به عنوان یک مرکز و قطب فرهنگی فعال معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده اسماعیل(ع) اردستان به عنوان قطب فرهنگی معرفی خواهد شد

امامزاده اسماعیل(ع) اردستان به عنوان قطب فرهنگی معرفی خواهد شد