مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:362019-11-03سياسي

نظارت سازمان استاندارد بر تبلیغ کالاها در رسانه ها


ایستادگی سازمان ملی استاندارد در موضوع ذرت های آلوده قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، خانم نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در سازمان بازرسی کل کشور با حجت الاسلام والمسلمین درویشیان دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام درویشیان با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد و سازمان بازرسی کل کشور هر دو سازمان نظارتی و حاکمیتی هستند، گفت: یکی از برنامه های سازمان بازرسی کل کشور حمایت جدی از دستگاه های نظارتی در انجام وظایفشان اعم از درون دستگاهی مانند حراست ها و واحدهای بازرسی و برون دستگاهی مانند سازمان ملی استاندارد است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: به مدیران اجرایی اعلام کردیم به کسی اجازه نمی دهیم در انجام اقدامات قانونی دستگاهی اخلال ایجاد کند یا مطالبه غیرقانونی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت سازمان ملی استاندارد و اعتماد مردم به این سازمان، اظهار داشت: در گذشته چنین حساسیتی بین مردم وجود نداشت اما امروز با افزایش آگاهی ها وقتی مردم روی کالایی نشان استاندارد را می بینند، اعتماد می کنند و همین موضوع وظیفه سازمان استاندارد را سنگین تر می کند و بنابراین یکی از اقدامات مهمی که شما باید انجام دهید، حفظ این اعتماد و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت سازمان استاندارد بر تبلیغ کالاها در رسانه ها

نظارت سازمان استاندارد بر تبلیغ کالاها در رسانه ها