مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:192019-11-03اجتماعي

محیط مدرسه فرصتی برای مشق اعتماد به نفس است


استاندار گیلان با بیان اینکه محیط مدرسه فرصتی برای مشق اعتماد به نفس است، گفت: انتظار می رود برخی از مسولیت هایی که قابل واگذاری به دانش آموزان است، - ایسنا/گیلاناستاندار گیلان با بیان اینکه محیط مدرسه فرصتی برای مشق اعتماد به نفس است، گفت: انتظار می رود برخی از مسولیت هایی که قابل واگذاری به دانش آموزان است، به آنان بسپارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان زارع امروز در نشست با تشکل های دانش آموزی با گرامیداشت روز 13 آبان، اظهار کرد: یوم اله 13 آبان ماه که به عنوان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، یک مناسبت ملی بوده و متعلق به آحاد ملت ایران است، به یقین باید مناسبت های این روز مهم در تقویم ما ایرانیان همواره بازخوانی شود.

استاندار گیلان افزود: 13 آبان یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری های دانشجویان و دانش آموزانی است که در شکل گیری و پیرایش انقلاب اسلامی، حفظ و صیانت، حراست، اقتدار و استمرار آن نقش آفرین بوده اند.

زارع تصریح کرد: جهت تدام خط امام(ره) و انقلاب،دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند و سلسله کتاب هایی حاوی اسناد موجود در آن سفارتخانه برای آگاهی ملت ایران و همه جهانیان، به چاپ رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط مدرسه فرصتی برای مشق اعتماد به نفس است

محیط مدرسه فرصتی برای مشق اعتماد به نفس است