مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:352019-11-03سياسي

هنرمندان خارجی سفیران ایران در جهانند


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رویداد بسیار مهمی است، گفت: هنرمندان خارجی با بازگشت به کشورشان فرهنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در دیدار با مسئولان ستاد برگزاری جشنواره بیست و ششم تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه اسلام مبشر شادی است و دین غم و ناراحتی نیست اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم باید حساب شده و اصولی باشد تا موجب هدر رفتن وقت مردم نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جشنواره فرصت مناسبی برای ارائه تصویر واقعی از فرهنگ، آداب و رسوم اصیل و غنی اسلامی ایرانی است.

وی اضافه کرد: همدان میزبان شایسته ای از هنرمندان خارجی است و موجب می شود تا این هنرمندان با بازگشت به کشورشان فرهنگ، هنر و زیبایی های ایران را انتشار داده و سفیران ایران در کشورشان باشند.

احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رییس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز گزارشی از برنامه هایی که قرار است در جشنواره برگزار شود ارائه داد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان خارجی سفیران ایران در جهانند

هنرمندان خارجی سفیران ایران در جهانند