مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:112019-11-03حوادث

دستگیری دزد لوازم خودرو


رییس کلانتری 120 سیدخندان از دستگیری دزد لوازم خودرو خبر داد و گفت: شناسایی همدست وی نیز در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ داود زندی رییس کلانتری 120 سیدخندان در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، افزود: ماموران کلانتری 120 سید خندان هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری یک دستگاه خودروی سواری را با 2 سرنشین مشاهده کردند که پلاک آن ناخوانا بود.

رییس کلانتری 120 سید خندان عنوان کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به راننده و سرنشین خودرو دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده سواری به محض شنیدن دستور ایست، از محل متواری و وارد خیابان های شمال به جنوب شد و در طول مسیر نیز تعدادی وسایل به بیرون پرتاب می کرد.

وی گفت: راننده در فرصتی سرنشین خودرو را پیاده کرد و سپس خود به فرار ادامه داد تا اینکه پس از تعقیب و گریز 20 دقیقه ای ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند خودروی سارق را در محدوده خیابان دماوند متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

کلانتر محله سید خندان گفت: متهم که اظهار می داشت مرتکب جرمی نشده است، خودروی وی بازرسی و 12 عدد شاه کلید و یک دستگاه ضبط سرقتی کشف شد.

سرهنگ زندی افزود: خودروی متهم توقیف و سارق به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد و وی تحت بازجویی تکمیلی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دزد لوازم خودرو

دستگیری دزد لوازم خودرو