مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-03ورزشي

آقای گلی ملاک دعوت به تیم ملی نیست


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است دعوت از بازیکنان به تیم ملی فقط به کسب عنوان در لیگ بستگی ندارد.

- عباس هاشم پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دعوت از بازیکنان به تیم ملی فقط به کسب عنوان در لیگ بستگی ندارد و باید کسی ملی پوش شود که در چارچوب کار های تکنیکی تیم ملی قرار بگیرد.

وی در خصوص دعوت نشدن حمید جلیلی آقای گل لیگ به تیم ملی افزود: اگر بازیکنی بتواند خودش را با شرایط تیم ملی وفق دهد در تیم ملی جای دارد، جلیلی بازیکنی خوب و آقای گل لیگ است، اما با احترام به وی و تیم آبادان در آن سیستمی که در تیم ملی بازی می کنیم، نمی تواند کار کند.

هاشم پور گفت: بازی در تیم ملی به طور کامل روی تکنیک متمرکز است، فوتبال ساحلی دائم در چرخش است و مدافعان و حتی دروازه بانان تیم ملی گلزنی می کنند، جلیلی تکنیک خودش را بالا ببرد می تواند در تیم حضور پیدا کند.

وی افزود: قطعا در اردو های بعدی از آقای گل لیگ دعوت می شود، مثل قبل که دعوت شده بود، جلیلی زمانِ اوکتاویو و میرشمسی چندین بار به تیم ملی دعوت شده است، اما هر بار در اردو ها از ناحیه کشاله مصدوم می شد، حتی یک بار در اردوی تدارکاتی برای بازی های بین قاره ای در زمان سرمربیگری میرشمسی، صبح روز اردو تماس گرفت و گفت بدنش خالی کرده است و نمی تواند در اردو حاضر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گلی ملاک دعوت به تیم ملی نیست

آقای گلی ملاک دعوت به تیم ملی نیست