مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-03سياسي

سیاسیون رعایت اخلاق سیاسی را فراموش نکنند


امام جمعه همدان بابیان اینکه اخلاق سیاسی باید از سوی مردم به خصوص از طرف سیاسیون رعایت شود، گفت: رعایت مسائل اخلاقی ضرورت جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به بازدیدهای خود از مناطق سیل زده اقدامات انجام شده را خوب عنوان کرد.

وی به در پیش بودن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: فضای انتخابات همواره فضایی خاص بوده و هست.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مردم به بلوغ سیاسی خیلی خوبی رسیده اند و در عرصه های سیاسی حضوری جدی دارند و با درک واقعیت های اجتماعی وظیفه خود را انجام داده اند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است بنابراین مسئولیت حفظ این حق الناس مسئولیت سنگینی است.

امام جمعه همدان بابیان اینکه گاهی مواقع ممکن است برخی قوانین نیازمند بازنگری باشد اما در کنار آن مکانیزم های قانونی خوبی وجود دارد که باید گفت در مجموع نظام انتخاباتی ما نظام قابل دفاعی است، تاکید کرد: حفظ این حق و اتفاق افتادن آنچه خواسته مردم است مدنظر است و انجام آن مسئولیت سختی است.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه مردم با بلوغ سیاسی حضور جدی در انتخابات داشته باشند، مسئله مهم را رعایت مسائل اخلاقی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسیون رعایت اخلاق سیاسی را فراموش نکنند

سیاسیون رعایت اخلاق سیاسی را فراموش نکنند