مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:032019-10-31سياسي

خاموشی زنی که از «رجال» بود


او در 22 سال اخیر به یک دلیل ویژه هر چهار سال یک بار خبرساز می شد و این جدای سالگردهای آیت الله طالقانی یا فعالیت های خیریه یا دبیرکلی جامعه زنان یا مدیریت نشریه یا اظهار نظرهای محدود و معدود سیاسی و به این خاطر بود که از سال 1376 با هدف تعیین تکلیف واژه «رجال» .

- او در 22 سال اخیر به یک دلیل ویژه هر چهار سال یک بار خبرساز می شد و این جدای سالگردهای آیت الله طالقانی یا فعالیت های خیریه یا دبیرکلی جامعه زنان یا مدیریت نشریه یا اظهار نظرهای محدود و معدود سیاسی و به این خاطر بود که از سال 1376 با هدف تعیین تکلیف واژه رجال در قانون اساسی کاندیدای ریاست جمهوری می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: خانم اعظم طالقانی پس از یک دوره کوتاه که در بیمارستان و در پی سکته مغزی بستری شده بود، درگذشت.

بانویی که یادآور سه نام یا مفهوم بود: اول: طبعا پدر - آیت الله سیدمحمود طالقانی - و انکار نمی توان کرد که بخش قابل توجهی از رأی مردم تهران به او در سال 1358 به احترام و یاد پدر بود و البته در میان 10 فرزند هیچ یک به طالقانی شبیه تر از این دختر نبود که در سنین جوانی وارد مبارزه سیاسی شد و پا در راه پدر گذاشت.

دوم اما تلاش برای اثبات این که مراد قانون اساسی از رجل سیاسی تنها مردان نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی زنی که از «رجال» بود

خاموشی زنی که از «رجال» بود