مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 16:322019-10-28اقتصادي

انواع کالا و ارز قاچاق در خوی کشف شد/نقش عشایر در تامین امنیت مرزی


انواع کالا شامل مواد سوختی، دارو، پارچه، لوازم یدکی خودرو و ارز در هشت ماهه امسال به ارزش 10 میلیارد ریال در خوی کشف و ضبط شد.

- محمد عابدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به نقش عشایر در تأمین امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: عشایر از دیرباز حافظ مرزهای کشور بوده و نقش بسیار مهمی در تقویت مؤلفه های امنیتی کشور بر عهده دارند و عشایر و مرزنشینان غیور همیشه در صحنه های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه ها آفریدند.

وی در ادامه ضمن اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: در این جنگ دشمن با تمام حربه ها از جمله تحریم، اخلال در نظام اقتصادی و با قاچاق کالا درصدد ضربه زدن به کشور است که با یاری پروردگار و با حضور مردم از جمله عشایر این توطئه نیز خنثی می شود.

فرماندار خوی افزود: در هشت ماهه امسال انواع کالا شامل مواد سوختی، دارو، پارچه، لوازم یدکی خودرو و ارز به ارزش 10 میلیارد ریال در خوی کشف و ضبط شد.

عابدی همچنین گفت: با توجه به پیش رو بودن فصل سرما و به منظور تأمین گاز مایع خانوارها، دستگاه های نظارتی از عرضه خارج شبکه گاز مایع جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2030/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع کالا و ارز قاچاق در خوی کشف شد/نقش عشایر در تامین امنیت مرزی

انواع کالا و ارز قاچاق در خوی کشف شد/نقش عشایر در تامین امنیت مرزی