مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 16:122019-10-27اجتماعي

کاهش تلفات رانندگی در مسیرهای کشور/ بیش از 200 واژگونی طی روزهای اخیر


فرمانده پلیس راه کشور از کاهش تلفات رانندگی در راه ها خبر داد و گفت: بیش از 200 مورد واژگونی در چند روز اخیر از محورهای ارتباطی کشور گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار سیدتیمور حسینی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور بین المللی تهران- مشهد در محدوده استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از دو سه روزی که بارندگی در کشور شدت گرفته است، نباید غافل شد؛ چراکه بارش ها در سطح جاده ها می تواند زمینه ساز حوادث رانندگی باشد و رانندگان نیز باید با دقت و مراقبت بیشتری در محورهای ارتباطی تردد کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 200 مورد واژگونی در چند روز اخیر از محورهای ارتباطی کشور گزارش شده است که نگران کننده بوده و باید شرایط جوی ناپایدار را به خوبی مدنظر داشت؛ چراکه این شرایط، رانندگی ویژه تری را طلب می کند.

فرمانده پلیس راه کشور اضافه کرد: این روزها شاهد بار ترافیکی نسبتاً پرحجمی در راه های مهم کشور به خصوص در محور امام رضا (ع) و مسیر تهران- سمنان- مشهد هستیم و تا روز گذشته، بالغ بر سه میلیون و 100 هزار نفر زائر حرم امن رضوی به مشهد مقدس برای پابوسی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شده اند.

حسینی بیان کرد: این زائران در قالب 780 کاروان پیاده، 15 هزار سرویس ناوگان عمومی و بیش از 750 هزار دستگاه خودروی سواری شخصی راهی مشهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات رانندگی در مسیرهای کشور/ بیش از 200 واژگونی طی روزهای اخیر

کاهش تلفات رانندگی در مسیرهای کشور/ بیش از 200 واژگونی طی روزهای اخیر