مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 17:172019-10-26اقتصادي

طی 15 ماه بیش از 600 بخشنامه محدودکننده تجارت در کشور صادر شد


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به بخشنامه های متعددی که طی بیش از یکسال گذشته فضای تجارت کشور را محدود کرد، گفت: خوشبختانه طی چند ماه اخیر ثبات و آرامش نسبی بر این فضا حاکم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان کاشفی در جلسه عصر امروز (4 آبان)شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار و تعدادی از مسئولین و فعالان اقتصادی استان با محوریت مشکلات حوزه تجارت برگزار شد، از سال گذشته به عنوان سالی سخت در حوزه اقتصاد کشور یاد کرد و افزود: به دلیل تحولاتی که در حوزه ارز داشتیم کشور دچار بهم خوردگی اقتصادی شد و نتیجه این شرایط صدور تعداد زیادی بخشنامه اقتصادی و عمدتا مربوط به حوزه تجارت بود.

وی افزود: بر اساس گزارشی که از سوی خود وزارت صمت منتشر شده از ابتدای سال 97 تا مرداد ماه امسال (15 ماه) حدود 629 بخشنامه در کشور صادر شده که 50 درصد آن در حوزه واردات، 30 درصد در حوزه صادرات و 20 درصد نیز هر دو حوزه را تحت تاثیر قرار داده است.

کاشفی عنوان کرد: بر اساس همین گزارش طی یازده ماه گذشته هر روز تقریبا یک بخشنامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه تاثیر این مشکلات را بر فضای کسب و کار نیز شاهد بودیم، یادآوری کرد: در گذشته عمده ترین شاخص های مخل فضای کسب و کار مربوط به تامین نقدینگی یا مشکلات مالیات بود، اما اکنون متغییر بودن قوانین و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 15 ماه بیش از 600 بخشنامه محدودکننده تجارت در کشور صادر شد

طی 15 ماه بیش از 600 بخشنامه محدودکننده تجارت در کشور صادر شد