مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 16:372019-10-26سياسي

برگزاری 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امسال در طول هفته بسیج دانش آموزی 150 برنامه با عناوین مختلف در تمامی نقاط استان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار فولادوند روز شنبه در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی و اردوهای راهیان نور دانش آموزان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: یکی از رسالت های آموزش و پرورش و سپاه روح الله استان مرکزی انعکاس اطلاعات و اخبار در سطح وسیع به عموم افراد جامعه است و نتیجه این اطلاع رسانی زنده نگهداشتن یاد و نام افرادی است که اهدافی را دنبال کردند که هدف ما نیز رسیدن به همان اهداف یعنی تربیت انسان ها در طراز انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی متعهد، دین باور، معتقد به مسایل اعتقادی، دارای شجاعت و.

می باشد که در سند تحول به آن اشاره شده است بنابراین برای پرورش این نسل به تمامی ظرفیت ها و منابع نیاز داریم و باید از دانش و بینش معلمین در مسایل و مناسبت های مختلفی که در طول سال وجود دارد، برای انتقال مفاهیم اعتقادی به دانش آموزان بهره مند شویم.

فولادوند اظهار کرد: در حوزه تعلیم و تربیت معرفی الگوهای در زمینه مسایل اعتقاد و تربیتی برای مربیان قابل ارایه است یعنی به هنگام صحبت از حوزه اعتقادی باید مصداق های عینی و عملی افراد شاخص ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی

برگزاری 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی