مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 16:212019-10-26ورزشي

تبلور اراده بانوی ایرانی، با کسب نشان برنز آسیا پس از 6 سال غیبت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، هانیه خرسند در اوایل دهه نود به عضویت تیم ملی رویینگ جوانان کشورمان درآمد، وی یکی از استعدادهای برتر رویینگ کشورمان بود ولی به دلیل یک اتفاق بزرگ ترجیح داد مدتی از ورزش قهرمانی دور بماند.

شش سال دوری از ورزش قهرمانی باعث شد نام خرسند از اذهان دوستداران رویینگ پاک شود ولی بانوی گیلانی نشان داد قدرتی بالاتر از اراده یک بانو وجود ندارد.

سرویس ورزشی فارس گیلان ساعاتی پس از کسب نشان برنز خرسند در رویینگ دونفره سنگین وزن بانوان سراغ این بانوی گیلانی رفته و گفت وگویی با وی ترتیب داد.

فارس: قایقرانان کشورمان در نخستین روز از مرحله پایانی رقابت های قهرمانی آسیا چهار نشان رنگارنگ کسب کردند، مدال شما کمی دل چسب تر از سایر مدال ها بود.

خرسند: شهرستان انزلی در رشته قایقرانی، قهرمانان بسیاری تحویل جامعه ورزش کشورمان داده است، بنده قایقرانی را زیر نظر خانم ها مومیایی و احسانی فراگرفتم، خیلی زود به عضویت تیم ملی جوانان درآمدم ولی یک اتفاق باعث شد مدتی از ورزش قهرمانی کناره گیری کنم.

فارس: کمی بیشتر برایمان توضیح دهید.

خرسند: با تمرینات سخت و انگیزه بالا موفق شدم پیراهن تیم ملی را از آن خود کنم ولی در همین برهه با همسرم آشنا شده و ازدواج کردم، فکر می کردم بعد از ازدواج دیگر نیازی به ورزش قهرمانی نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور اراده بانوی ایرانی، با کسب نشان برنز آسیا پس از 6 سال غیبت

تبلور اراده بانوی ایرانی، با کسب نشان برنز آسیا پس از 6 سال غیبت