مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:412019-10-26اقتصادي

همه چیز درباره تور ارزان!


شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که مرتباً پیامک هایی با موضوع تور ارزان و یا تور لحظه آخری دریافت می کنید، این مطلب خیلی به دردتان می خورد! - شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که مرتباً پیامک هایی با موضوع تور ارزان و یا تور لحظه آخری دریافت می کنید، این مطلب خیلی به دردتان می خورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کی سفر، پیش از هر چیزی باید بدانیم که چه چیزی باعث می شود قیمت یک تور ارزان تر از حد معمول شود! یا به بیانی ساده تر، تور ارزان چیست؟! قبل از اینکه دلایل ارزان شدن تور را توضیح دهیم، باید بدانیم که تور چیست! تورهای مسافرتی معمولاً توسط آژانس های مسافرتی و یا افرادی خاص ساخته می شوند و هدفشان، آسان کردن فرآیند سفر و ارائه همه چیز برای سفر در قالب یک پکیج کامل است.

آژانس های مسافرتی با ایرلاین های معتبر و یا هتل ها وارد مذاکره می شوند و تعدادی صندلی هواپیما (بسته به زمان و مقصد پرواز تعداد صندلی های هم متفاوت می شود) و اتاق هتل را اجاره می کنند تا بتوانند خودشان در قالب یک تور به مشتری عرضه کنند.

در اصطلاح آژانس ها به این کار چارتر کردن گفته می شود.

یک آژانس با پیش بینی ظرفیت سفر به چند مقصد گردشگری، چند صندلی در هواپیماهایی که به آن مقاصد خاص پرواز دارند، در تاریخ مشخص خریداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تور ارزان!

همه چیز درباره تور ارزان!