مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:082019-10-26ورزشي

هتریک نشان طلای آسیا توسط نابغه گیلانی رویینگ/ خرسند به نشان برنز آسیا رسید


دو قایقران گیلانی تیم ملی رویینگ بانوان کشورمان با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز به کار خود در مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا پایان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، مرحله پایانی رقابت های رویینگ قهرمانی آسیا با رقابت ملی پوشان کشورمان در شش ماده آغاز شد؛ نازنین ملایی و هانیه خرسند دو قایقرانی گیلانی تیم ملی بانوان به ترتیب در رویینگ تک نفره سبک وزن بانوان و رویینگ دونفره سنگین وزن بانوان به آب زدند.

هتریک نشان طلای نابغه گیلانی رویینگ آسیا نازنین ملایی قایقران گیلانی تیم ملی رویینگ بانوان کشورمان در مرحله پایانی رقابت های رویینگ تک نفره سبک وزن بانوان با ثبت زمان 8:08.

43 موفق شد مقام قهرمانی این ماده را کسب کرده و سومین نشان طلای پیاپی قهرمانی آسیا را به دست آورد.

وی در مرحله مقدماتی با رکورد زمان 7:51٫32 عنوان نخست ماده رویینگ تک نفره سبک وزن بانوان را کسب کرده و به فینال این ماده راه پیدا کرد.

نشان برنز خرسند در رویینگ دونفره هانیه خرسند دیگر قایقران گیلانی تیم ملی کشورمان در این مسابقات است که موفق به کسب نشان مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا شد، کوپل خرسند و نازنین رحمانی با ثبت زمان 7:46.

88 در ماده دونفره سنگین وزن بانوان موفق شدند نشان برنز را کسب کنند، قایقرانان چینی و کره ای به ترتیب نشان های طلا و نقره را تصاحب کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتریک نشان طلای آسیا توسط نابغه گیلانی رویینگ/ خرسند به نشان برنز آسیا رسید

هتریک نشان طلای آسیا توسط نابغه گیلانی رویینگ/ خرسند به نشان برنز آسیا رسید