مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:472019-10-26سياسي

برگزاری الکترونیکی انتخابات مرکز وکلای قوه قضاییه مورد تایید کاندیداها است


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات هییت مدیره وکلا و کارشناسان رسمی استان تهران به صورت الکترونیکی باعث سهولت و تسریع  در برگزاری این انتخابات شد.

- محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات هییت مدیره وکلا و کارشناسان استان تهران گفت: برگزاری انتخابات ااکترونیکی هییت مدیره استان تهران مزایای و محاسن زیادی دارد، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در برگزاری انتخابات بی نظیر عمل کرده است که این اقدام قابل تقدیر است.

وی در ادامه بیان کرد: سرعت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بسیار بالا است، بلافاصله بعد از اتمام رای گیری قابلیت اعلام نتایج را دارد و کاندیدها را زیاد در انتظار نمی گذارد.

این نماینده مجلس افزود: از طرف دیگر صحت رای گیری مورد تایید کاندیداها و اطمینان زیادی در برگزاری انتخابات وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات هییت مدیره در استان تهران بیانگر تصمیمی است که واگذاری اختیار اداره ی امور وکلا و کارشناسان رسمی به خودشان دارند که این امر باعث می شود سمت نقش آفرینی و راهبردی وکلا و کارشناسان رسمی به خود وکلا و کارشناسان واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری الکترونیکی انتخابات مرکز وکلای قوه قضاییه مورد تایید کاندیداها است

برگزاری الکترونیکی انتخابات مرکز وکلای قوه قضاییه مورد تایید کاندیداها است