مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 10:252019-10-24سياسي

انجام عملیات عمرانی در 140 بقعه متبرکه گیلان/کمک 38 میلیاردی مردم به بقاع


مدیرکل اوقاف گیلان به اجرای عملیات های عمرانی در 140 بقعه متبرکه این استان اشاره کرد و گفت: مردم گیلان 38 میلیارد تومان در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستاره علیزاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته وقف در اداره کل اوقاف با بیان اینکه باید تلاش کنیم که وقف در متن زندگی مردم وجود داشته باشد و با آن بیشتر آشنا شوند، اظهار کرد: تشریح و تبیین و بیان مسئله وقف باید بیش از گذشته انجام شود و از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت رسانه نیز باید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه در راستای کارکردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: هنوز وقف به معنای واقعی در جامعه تبیین نشده و آن گونه که شایسته است مردم با آن آشنا نشده اند لذا نیازمند بهره گیری از ظرفیت مبلغین، روحانیون، رسانه و ابزارهای هنری برای ترویج فرهنگ وقف هستیم.

مدیرکل اوقاف گیلان در ادامه با بیان اینکه وقف تمدن ساز و فرهنگ ساز است، تصریح کرد: وقف معرف هویت دینی، شخصیت انسانی و متعالی واقف بوده و به عنوان یک بسته نورانی و فرهنگی استوقف معرف هویت دینی، شخصیت انسانی و متعالی واقف بوده و به عنوان یک بسته نورانی و فرهنگی است و رسانه با توجه به نفوذ و تسلط بر افکار عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات عمرانی در 140 بقعه متبرکه گیلان/کمک 38 میلیاردی مردم به بقاع

انجام عملیات عمرانی در 140 بقعه متبرکه گیلان/کمک 38 میلیاردی مردم به بقاع