مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 20:422019-10-23اقتصادي

شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مهریز یزد /کشف 100 هزار لیتر نفت کوره قاچاق


رییس کل دادگستری یزد از شناسایی و انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق نفت کوره که در استان یزد و استان های همجوار فعالیت می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از دادگستری یزد، غلامعلی دهشیری از شناسایی و انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق نفت کوره که در استان یزد و استان های همجوار فعالیت می کرد، خبر داد و گفت: به دنبال بررسی های اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان، مشخص گردید شبکه ای گسترده و سازمان یافته به خرید، فروش و حمل و عرضه خارج از قواعد توزیع نفت کوره یارانه ای اقدام می نمایند که از محل این اقدامات غیرقانونی ماهانه میلیارد‎ها ریال از یارانه اختصاص یافته به بخش تولید و کاهش قیمت ها برای استفاده مصرف کننده را حیف ومیل و منافع بادآورده ای را سودجویانه و فرصت طلبانه از آن خود می کنند.

وی تصریح کرد: تلاطم های موجود در بازار مصالح ساختمانی و افزایش روزافزون قیمت ها می تواند متأثر از اقدامات غیرقانونی مشابه این باند و فعالیت های مخرب آنان باشد.

این مقام قضایی با اشاره به دستگیری 4 نفر از اعضای این باند، ابراز داشت: با بررسی های اطلاعاتی به عمل آمده توسط اداره اطلاعات استان، 4 نفر شناسایی و دستگیر و به اتهام مشارکت در اخلال در نظام تولید کشور از طریق سوءاستفاده از فروش غیرمجاز مواد اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مهریز یزد /کشف 100 هزار لیتر نفت کوره قاچاق

شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مهریز یزد /کشف 100 هزار لیتر نفت کوره قاچاق