مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:322019-10-23اقتصادي

وام بلاعوض ستاد توسعه فناوری های فوتونیک برای دانشجویان


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه های مختلف، بسته های حمایتی گوناگونی به دانشجویان و اساتید خلاق و فناور دانشگاه عرضه می کند.

در تازه ترین اقدام، - ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت وابسته به این نهاد، برای پرداخت 50 میلیون تومان وام بلاعوض اعلام فراخوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه دانشگاه باید به صورت طبیعی کانون جوشش ایده های قابل اجرای علمی و فناورانه باشد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی دارد تا با ترغیب هر چه بیشتر طرح های خلاق و دارای بنیان های درست علمی، رابطه صنایع مختلف و دانشگاه را تقویت کند.

ستاد لیزر و فوتونیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی داخل کشور و همچنین تشویق و هدایت رساله های مقطع دکتری در حوزه های مرتبط با ستاد به سوی رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت؛ مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک را برگزار می کند.

این مسابقه حوزه های علمی مختلفی مانند محصولات نسوز، آهن و فولاد کشور، صنایع کاشی و سرامیک، مواد و تجهیزات پرشکی، محصولات کربنی، لاستیک، تولید مواد پلیمری با کاربردهای خاص، صنایع پلیمر رنگ و چاپ ساخت و تولید ، شکل دهی و متالوژی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام بلاعوض ستاد توسعه فناوری های فوتونیک برای دانشجویان

وام بلاعوض ستاد توسعه فناوری های فوتونیک برای دانشجویان