مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:082019-10-23ورزشي

در شیراز برای ساخت فضای ورزشی زمین نداریم!/مخالفت شورا با واگذاری زمین


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه کمترین سرانه ورزشی در استان متعلق به شیراز است، گفت: در شهر شیراز، زمین برای ساخت فضای ورزشی نداریم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حیدر علی کامیاب بعدازظهر امروز در نشست علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: از سال 94 تاکنون یک و نیم میلیون مترمربع فضای ورزشی در استان فارس ساخته شده که برابر 120 درصد کل تاریخ ورزش استان است.

وی افزود: در طول کل تاریخ ورزش استان فارس، یک میلیون و 300 مترمربع فضای ورزشی ساخته شده اما در این چند سال یک و نیم میلیون مترمربع؛ و عمدتاً این فضاها در حومه شهرستان شیراز و شهرستان ها بوده است.

مقام عالی ورزش فارس با بیان اینکه کمترین سرانه ورزشی را در استان، در شهر شیراز شاهد هستیم، افزود: سرانه فضای ورزشی در شهرستان ها یک متر و بعضاً حتی 2 متر است اما در شهر شیراز 30 سانتی مترمربع؛ دلیلش نیز این است که در شیراز زمین برای کاربری ورزشی و تملک نداریم! کامیاب خاطرنشان کرد: تابه حال نه با شهرداری به توافق رسیدیم نه دولت به ما زمین داده است؛ تنها سال گذشته در شهرک گلستان یک زمین با پارکینگ را تغییر کاربری دادیم که احتمالاً تا انتهای سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تأکید کرد: 2 زمین نیز برای کاربری ورزشی در شیراز شناسایی شده یکی در میدان احسان و دیگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شیراز برای ساخت فضای ورزشی زمین نداریم!/مخالفت شورا با واگذاری زمین

در شیراز برای ساخت فضای ورزشی زمین نداریم!/مخالفت شورا با واگذاری زمین