مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:002019-10-23اقتصادي

اختصاص 100میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد


معاون عملیاتی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور از اختصاص یکصد میلیارد ریال طی سال جاری برای تکمیل فرودگاه گناباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مصطفی صفایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه فرودگاه گناباد در گفتگو با خبرنگاران، از کوتاهی پیمانکار در روند اجرایی این پروژه انتقاد کرد و افزود: این طرح که از چند سال قبل در دست اجراست، پیشرفت مطلوبی نداشته است ولی شرکت فرودگاه های کشور از هیچ تلاشی برای بهره برداری آن تا پایان سال جاری کوتاهی نمی کند.

وی افزود: باند فرودگاه گناباد به اتمام رسیده و محوطه سازی و احداث بناهای جانبی آن در دست اجرا است که بعد از تکمیل آنها اعتبار مورد نیاز برای تجهیزات آن تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیمانکار این طرح در صورت ناتوانی در اجرای طرح طبق زمان بندی مورد نظر، مراتب را اعلام کند تا شرکت فرودگاه های کشور تصمیم مقتضی در این زمینه بگیرد.

فرماندار گناباد هم گفت: با توجه به ظرفیتهای اقتصادی این شهرستان، احداث فرودگاه بستر توسعه و رونق اقتصادی منطقه را هموار می کند و از همه توان برای تکمیل و بهره برداری آن در موعد مقرر تا دهه فجر سال جاری استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد

اختصاص 100میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد