مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 14:482019-10-23سياسي

تذکر شورای اداری بروجن به یک مصاحبه پرحاشیه


شورای اداری شهرستان بروجن با پرداختن به موضوعاتی چون پاسخگویی مدیران، فعالیت های بسیج و سپاه، رشد موکب ها در شهرستان بروجن، میراث فرهنگی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن ظهر روز چهارشنبه، جلسه شورای اداری  شهرستان بروجن به ریاست فرماندار برگزار و موضوعاتی همچون پاسخگویی مسؤولان به رسانه و مردم، برگزاری 400 برنامه ی فرهنگی، صنایع دستی، میراث فرهنگی، مبلغین و .

مطرح و بررسی شد.

علیرضا هراتی مطلق با بیان لزوم پاسخگویی مدیران به مردم، گفت: مردم ولی نعمتان مسؤولان و انقلاب هستند و سرنوشت انقلاب را تعیین می کنند، مدیران نباید به مسائل بی تفاوت باشند و نگویند مردم حق ندارند در رابطه با مسائل صحبت کنند.

مسؤولان مردم را دریابید امام جمعه ی شهر بروجن ادامه داد: مردم را دریابید، گاهی اوقات بعضی از مسؤولان اظهاراتی را بیان می کنند که اوضاع منطقه را بر هم می ریزد، مسؤولان نباید با سخنان نسنجیده به مردم توهین کنند،حرف مردم را گوش دهید و پاسخگو باشید، کاری نکنید که بعدا به دنبال توجیه و عذرخواهی باشید.

انتقاد فرماندار شهرستان بروجن از بی تفاوتی برخی مسئولان مسعود ملکی گفت: چرا برخی از مسؤولان به صورت میدانی در عرصه ها حضور نداشته و اگر هم حضور داشته نمودی ندارد، چرا با رسانه ها در ارتباط نیستید و برای مردم شفاف سازی نمی کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر شورای اداری بروجن به یک مصاحبه پرحاشیه

تذکر شورای اداری بروجن به یک مصاحبه پرحاشیه