مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 14:342019-10-23سياسي

23 هزار دانش آموز گیلانی عضو شورای دانش آموزی می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در سه هزار مدرسه گیلان، گفت: 23 هزار دانش آموز به عضویت شوراهای دانش آموزی در خواهند آمد.

- نادر جهان آرای چهارشنبه در حاشیه بازدید از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در یکی از مدارس رشت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور امروز بیست و سومین انتخابات شورای دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش آموزی در سه هزار مدرسه استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات 330 هزار دانش آموز شرایط رأی دادن را داشتند، افزود: 23 هزار دانش آموز نیز در مقاطع مختلف تحصیلی در این انتخابات به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدارس انتخاب می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه حدود 21 هزار دانش آموز نیز به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات دانش آموزی حضور داشتند، گفت: دانش آموزان دوره سوم ابتدایی به بالا واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

وی تصریح کرد: مدارس دارای 100 دانش آموز در مقطع ابتدای پنج عضو شورا و دو نفر نیز علی البدل، مدارس دارای تا 150 دانش آموز نیز دارای هفت عضو اصلی و دو علی البدل، از 151 نفر دانش آموز به بالا 9 نفر اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل در شورای دانش آموزی انتخاب می شوند مدیرکل آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار دانش آموز گیلانی عضو شورای دانش آموزی می شوند

23 هزار دانش آموز گیلانی عضو شورای دانش آموزی می شوند