مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 12:202019-10-23ورزشي

وضعیت جودو کرمانشاه خوب نیست


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جودو کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات جودو استان کرمانشاه که امروز(اول آبان) با حضور رییس فدراسیون جودو برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی برای ارتقاء جودو استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: درحال حاضر جودو کرمانشاه در شرایط خوبی قرار ندارد و در مقایسه با سایر استان ‎ها جایگاه مناسبی در کشور نداریم.

وی افزود: ضعف جودو کرمانشاه در شرایطی است که پتانسیل های خوبی در این رشته داریم، اما نیاز به برنامه ریزی و توجه است تا در این رشته تا قهرمان پروری کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه باانتقاد از آمار کم تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در رشته جودو، عنوان کرد: هرچند جودو رشته ای المپیکی است، اما آمار ورزشکاران سازمان یافته آن در استان کم است و باید کاری کنیم سالن های جودو پر از ورزشکاران علاقمند به این رشته باشد.

وی با تاکید براینکه از طریق آموزش و پرورش می توان ورزشکاران سازمان یافته این رشته را در استان افزایش داد، گفت: هیات جودو استان باید با همکاری آموزش و پرورش در این رشته استعدادیابی انجام دهد.

رحیمی به وجود برخی اختلافات میان جامعه جودو استان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور رییس جدید این هیات، اختلافات از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جودو کرمانشاه خوب نیست

وضعیت جودو کرمانشاه خوب نیست