مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 11:322019-10-23ورزشي

کمترین سرانه ورزشی فارس مربوط به کلانشهر شیراز است


مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: در حالی که سرانه ورزشی بعضی از شهرستان های استان به یک متر و بیشتر می رسد اما این سرانه در کلانشهر شیراز نزدیک به 30 سانتی متر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدرعلی کامیاب بعدازظهر چهارشنبه یکم آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز در توجیه چرایی پایین بودن سرانه ورزشی در این کلانشهر نسبت به دیگر شهرهای استان فارس، گفت: در شیراز زمین یا فضایی با کاربری ورزشی برای تملک و احداث نداریم.

او افزود: هم در بخش دولتی در این باره دچار محرومیت هستیم و هم با شهرداری برای تملک زمین به توافق نرسیده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ساخت ورزشگاه 50 هزار نفری پارس و سالن شش هزار نفره در شیراز را از نیازهای ضروری این کلانشهر دانست و عنوان کرد: این سالن شش هزار نفره در آینده ای نزدیک به افتتاح می رسد.

کامیاب مجددا با اعلام این نکته که سالن های چندمنظوره و زمین چمن در شیراز به دلیل نبود زمین کمتر احداث شده، عنوان کرد: سال گذشته زمینی در شمال غرب شیراز واقع در گلستان برای تملک و تبدیل به فضای ورزشی پیش بینی شد که در حال حاضر سوله های این فضا در حال نصب است.

او همچنین با اشاره به این موضوع که اخیرا دو زمین در میدان احسان و حسینی الهاشمی به شورا پیشنهاد داده شد که با مخالفت اعضا از دستور کار خارج شد، خواستار حمایت شوراییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین سرانه ورزشی فارس مربوط به کلانشهر شیراز است

کمترین سرانه ورزشی فارس مربوط به کلانشهر شیراز است