مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 23:202019-10-22سياسي

وقتی «پلوسی» به ترامپ سیلی می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وقتی در تاریخ 24 مهرماه، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد فعلاً تصمیمی برای رای گیری عمومی در باب استیضاح رییس جمهوری این کشور ندارد؛ - رییس مجلس نمایندگان آمریکا شمشیر دشمنی با ترامپ را از رو بسته تا آنجا که طی یک هفته گذشته نه تنها قدرت استقلال کنگره را به رخ کشید بلکه پرونده استیضاح ترامپ را بار دیگر به جریان انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وقتی در تاریخ 24 مهرماه، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد فعلاً تصمیمی برای رای گیری عمومی در باب استیضاح رییس جمهوری این کشور ندارد؛ دونالد ترامپ نفسی از سر آسایش کشید و فوراً دست به توییتر برد تا به شیوه خود شکست دموکرات ها را جشن بگیرد.

ظاهراً یکی از شهودی که آدام شیف رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان در باب رسوایی اوکراین گیت روی او حساب باز کرده بود؛ از ادای شهادت علیه ترامپ طفره رفته بود.

ترامپ همین موضوع را دستاویزی کرد برای زیر سوال بردن کل ماجرا و ادعا کرد آنچه شیف به آن استناد می کند بسیار متفاوت تر از متن مکالمه تلفنی او با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی است و شاهد هم به دلیل ترس از عاقبت این دروغ پردازی ها، از حضور در کنگره منصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «پلوسی» به ترامپ سیلی می زند

وقتی «پلوسی» به ترامپ سیلی می زند